Industria Financiara acuza interdictia Google pe criptomonede ca este neetica si necinstita

195 0

Directorii din industria financiara sustin ca decizia Google de a interzice publicitatea cu privire la criptomonede nu este doar conceputa prost, ci si neetica. Facebook si Twitter au fost introdus interdictii similare. Interdictia vizeaza cripto exchanges, ICO-urile, portofelele cripto si platformele de consultanta pentru tranzactionarea cripto.

Philip Nunn, CEO al Blackmore Group, o firma de investitii cu sediul in Manchester, a declarat ca, deoarece Google si Facebook au aratat interes pentru criptomonede si tehnologia blockchain, interdictia nu se bazeaza pe preocuparile legate de criminalitate.

In observatiile publicate de ziarul The Independent, executivul a declarat:
“Inteleg ca Facebook si Google sunt supuse unei presiuni foarte mari pentru a reglementa ceea ce  citesc utilizatorii, dar ei inca mai fac publicitate site-urilor de jocuri de noroc si altor practici neetice”

Motive suspecte

Nunn a declarat ca banuieste ca Google si Facebook sunt motivate de planurile de a introduce propriile criptomonede. Un purtator de cuvant al Google a declarat pentru Business Insider in luna martie ca analizeaza tehnologia. Purtatorul de cuvant a spus atunci ca este prea devreme pentru a discuta despre orice plan in acest sens.

Facebook si-a manifestat interesul pentru tehnologia de tip blockchain in mai, cand a anuntat cele mai mari schimbari  de management inregistrate vreodata in istoria sa. Fostul sef al Facebook Messenger, David Marcus, a declarat ca va conduce o echipa de analiza a tehnologiei blockchain si va reporta direct lui Mike Schroepfer, CEO-ul Facebook.

Interzicerea initiata de Facebook a esuat

Marketerii au reusit sa evite incercarile Facebook de a bloca publicitatea in legatura cu criptomonedele in luna ianuarie. Cuvintele precum “criptocurrency” au fost abreviate ca “c-currency”, iar “o” in cuvantul bitcoin a fost inlocuit cu zero.

Google si Facebook sunt  folosite pentru promovarea platformelor de schimb obscure si a criptomonedelor controversate. Aproximativ 80% din ICO-uri s-au dovedit a fi frauduloase.

Interzicerea publicitatii pentru criptomonede este vazuta ca un lucru bun, deoarece cresterea unei astfel de publicitati submineaza perceptia asupra industriei, dar in acelasi timp, interdictia este directionata inechitabil asupra intregii industrii, conform lui Ed Cooper, seful depatamentului mobile al Revolt.

El a adaugat:

“Din pacate, faptul ca aceasta interdictie este interdictie totala va insemna ca intreprinderile legitime din zona cripto, care furnizeaza servicii corecte utilizatorilor, vor fi prinse in mod incorect in focul incrucisat”.

Cooper a spus ca un efort mai bine directionat ar fi mai potrivit, deoarece asa ar fi corect si ar fi exagerat sa interzicem toate reclamele pentru lucruri precum software antivirus, organizatii de caritate sau postari de locuri de munca, care sunt de asemenea folosite de escroci pentru a insela oamenii.

Gareth Malna, avocat fintech la Burges Salmon, o firma de avocatura din Marea Britanie, a declarat ca interdictia Google este incompatibila cu scopul sau de motor de cautare. El a spus ca actiunea Google pare sa protejeze consumatorul, dar isi depaseste rolul de furnizor de informatii.

Sursa: www.ccn.com
Imagine: Shutterstock

Leave A Reply

Your email address will not be published.